Sunday, May 27, 2007


دا حرنكش يتاكل اكل مش كده :D
مصر المعمورة بالفنانيــــــــــــــــن

عارف اسم البوست غريب النهارده بس دا بسبب مش كده و خلاص


تتشرف مجموعة وان شوت السينمائية بدعوة جميع القارئين و السامعين و الموجودين واللي مش موجودين وانا وانت و رقصني يا جدع

لالا خلاص هابطل تهريج
بس بجد تتشرف جمعية وان شوت السينمائية ( تحت اشراف / صديقي اللدود حرنكش بن ممدود ) بدعوة كل من يهمه الامر لحضور الحفل السينمائي ( المش عارف كام ليها )
و سيتضمن الحفل
1) فرقة موسيقية (روك باند)
2) فيلم ( تنهيدة) فكرة و اخراج برضه صديقي اللدود (حرنكش الشهير ب محمود صابر :d )
وذللك يوم 28/6/2007 القادم
وسيشرف الحفل بالحضور ناس كتيــــــــــــــــــــــــــــــــر مع احتمال حضور الوزير المثقف ( وما حدش يدقق علي المثقف دي اوي , بس لازم نجامله لحد ما يجي ) الاستاذ الدكتور / فاروق حسني
وكل من يهمه الامر برجاء ابلاغي برغبته عشان اعمل حسابه في الدعاوي
وسيكون ذللك في نقابة الصحفيين الدور الاول قاعة العرض الرئيسية
وما نجيلكوش في فيلم ساقط
بس بجد يا جماعة انا شوفت الفيلم (كوسة بقي مش انا صديق المخرج ) بجد فيلم جامد اخر حاجة و يستاهل المشاهدة ( ومش بقول كده عشان هو صاحبي ) ( يعني مش بنظام مين يشهد للعروسة ) بس بجد الفيلم حلو اوي
وكمان الفرقة اللي جاية جامدة كيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك بس
و يا ريت اشوفكوا كلكوا هناك انا عن نفسي هاكون اول الموجودين (ان شاء الله علي راي حبيبتي ) لو فضلت عايش لحد يوم 28/6/2007

No comments: